26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

حسن عباسی:شیوه کسب درآمد سپاه گروگانگیری و باج گرفتن است.از کشته شدن قاسم سلیمانی۳میلیارد دلار درآمد داشتیم

ایران

حسن عباسی شخصی که خود را استراتژیست رژیم اسلامی معرفی می کند و همواره با ایراد سخنرانی های تند بر علیه جناح موسوم به اصلاح طب رژیم معروف گردیده در تازه ترین سخنرانی خود شیوه کسب درآمد سپاه تروریستی پاسداران را گروگانگیری و باج خواهی در قبال آزادسازی آنها عنوان می کند.

 حسن عباسی در ادامه به جیسون رضاییان روزنامه نگار ایرانی-آمریکایی اشاره میکند که توسط رژیم اسلامی به اتهام جاسوسی دستگیر شد و گفت:ما از آمریکا برای آزادی او یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول گرفتیم و برای دولت کسب درآمد نمودیم.

او با انتقاد از دولت روحانی گفت:شما بلد نیستید درآمدزایی کنید و در شرایط تحریم باید هر هفته یک آمریکایی را میگرفتید و این یعنی هفته ای یک میلیارد دلار درآمد برای دولت.

عباسی همچنین فاش ساخت که دولت روحانی سه میلیارد دلار از دولت قطر بابت خون بهای قاسم سلیمانی پول گرفته است اما وی توضیح نداد در شرایطی که دولت ترامپ دستور به هلاکت رساندن قاسم سلیمانی را صادر کرده بود دولت قطر به چه دلیل این مبلغ را به عنوان خون بها پرداخته است.

پیش تر جواد ظریف آشکارا از دولت بریتانیا خواسته بود که در قبال آزادی نازنین زاغری چهارصد میلیون دلار پول پرداخت کند که دولت انگلیس به شدت آن را رد کرد.

گفتنی است که سیاست گروگانگیری و باج خواهی از روزهای نخستین به قدرت رسیدن آخوندها در پیش گرفته شد و با گروگانگیری دیپلمات های آمریکایی آغاز گردید.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید