01
چهارشنبه, می
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 Wednesday 1 May 2024 22 شوال 1445

نماینده وزارت بهداشت در گیلان: عادی نشان دادن شرایط برای مردم بحران‌زا است

ایران

محمدحسین قربانی، نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت ایران در استان گیلان در واکنش به باز شدن مراکز اقتصادی گفته که عادی سازی شرایط برای مردم "بحران‌زا" است.

 

آقای قربانی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا درباره مدت زمان‌های اعلام شده توسط حسن روحانی، رئیس جمهور برای بازگشایی واحدهای اقتصادی و اصناف گفت: "این ویروس هنوز هیچ پروتکل و زمانبدی مشخصی در هیچ کجای دنیا حتی در کشورهای توسعه یافته ندارد و سازمان جهانی بهداشت هم، چنین برنامه‌ای را اعلام نکرده است".

وی افزود: "در کشور چین بعد از اینکه قرنطینه را برداشتند بعد از شیوع و پیک مجدد دوباره قرنطینه را اعمال کردند" و "مسئله‌ای که ما نگران آن هستیم این است که این روال که اعلام شده برای مردم عادی قلمداد شود که می‌تواند عامل بحران و خطر باشد".

این نماینده مجلس درباره شرایط استان گیلان نیز گفت این استان "علیرغم اینکه کانون شیوع کرونا بود اکنون یک روند کاهشی را هم از نظر ورودی بیماران و هم از نظر افزایش ترخیصی و تعداد افراد فوت شده دارد".

بازگشایی ادارت دولتی و بانک ها و کسب و کارها در ایران موجب بروز انتقادات متعددی شده و کارشناسان این مسئله را موجب شیوع بیشتر ویروس کرونا در ایران می دانند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید