26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

هواشناسی ایران ۹۹/۱/۲۰؛ پیش بینی باران و برف برای ۲۹ استان

ایران

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف،‌ تگرگ و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا بکشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد.

 

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی،‌ در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف پیش‌بینی شده است.

روزهای جمعه و شنبه این وضعیت در اکثر مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

روز یکشنبه هفته آینده بارش‌ها در شمال غرب، سواحل شرقی دریای خزر،‌شمال شرق،‌شرق و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی ادامه خواهد داشت،‌ضمن این‌که دریای خزر طی 24 ساعت آینده مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز ابری با باراش باران در برخی ساعات،‌فردا ابری همراه با بارش پراکنده، روز جمعه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات رگبار پراکنده و شنبه ابری همراه با بارش باران و رعدوبرق پیش بینی شده است.

سرعت وزش باد در پایتخت امروز 17 تا 22 کیلومتر در ساعت در جهت جنوبی است. صبح فردا سرعت وزش باد در جهت جنوب 11 تا 17 کیلومتر و در بعدازظهر 9 تا 15 کیلومتر در جهت شرق-جنوب شرقی خواهد بود.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید