29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

دروغ های بزرگ از آخوند های کوچک برای مشتی نفهم

ایران

جدیدا در اخبار ایران مژده از به آب اندازی زیر دریایی قدیر ۹۴۳ توسط نیروی دریایی ایران داده شد.
در اخبار به پینگیلیش مینویسند زیر دریایی آورهال شده. آنها که انگلیسی‌ میدانند پی میبرند که منظور این است که این زیر دریایی ساخت ایران نیست بلکه دست دوم انهم از نوع اسقاطی میباشد. بیشتر این اجناس یا از تسهیلات از دور خارج شده چین و یا روسیه دریافت میشود و با هزاران ادعا و تشریفات با یک رنگ زدن و شاید سیم کشی و لوله کشی‌ جدید ساخت مهندسان ایرانی میخوانند.

از دیگر ادعا ها غیر قابل رسد و رهگیری بودن این زیر دریأ یی ها است.
این کلاس زیر دریایی از نوع عمق کم و بدنه فلزی عادی میباشد که حتا در جنگ جهانی‌ دوم نیز قادر به رسد بودند چه رسد به تجهیزات نیرو های دریا یی مدرن.
خبر از روزنامه اطلاعات را در زیر بخوانید اما هر جا واژه هایی مانند آورهال شده دیدید آگاه باشید که این یعنی‌ رنگ زدن قورباغه و فروش به جای فلکس واگن

بندرعباس ـ خبرنگار اطلاعات: زيردريايي اورهال شده غدير كلاس 943 با حضور جمعي از مسئولان، فرماندهان و مهندسان اين نيرو در بندرعباس به ناوگان زيرسطحي نيروي دريايي پيوست.

اين زيردريايي با تكيه بر دانش بومي و توان تعمير نگهداري و عملياتي نيروهاي جوان كارخانجات نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي، با موفقيت اورهال و به آب انداخته شد.

زيردريايي اورهال شده غدير كلاس 943 پس از انجام آزمايش‌هاي لازم، براي حضور در عرصه دفاع از تماميت ارضي آب‌هاي داخلي و حضور پرقدرت در آب‌هاي بين‌المللي و رزمايش‌ها به ناو تيپ زيرسطحي منطقه يكم امامت نداجا ملحق خواهد شد.

امير دريادار فاضل نيا فرمانده كارخانجات نداجا فن‌آوري ساخت، تعمير و نگهداري زيردريايي‌هاي غدير گفت: اين زيردريايي بومي و توسط كارخانجات نداجا و وزارت دفاع ساخته شده است و در همه رزمايش‌هاي ما حضور فعال دارد. همچنين از قابليت‌ رادارگريزي و حمل اژدرهاي هوشمند و قدرت آتش بالا برخوردار است و مي‌تواند كابوس دشمنان ايران باشد و در صحنه رزم نقش تعيين كننده‌اي ايفا كند.

زيردريايي غدير قابل كشف و رهگيري نيست

فرمانده كارخانجات نيروي دريايي ارتش ادامه داد: نقطه قوت كلاس غدير ابعاد كوچك آن است كه قابل كشف و رهگيري نيست.

فاضل نيا با اشاره به الحاق زيردريايي اورهال شده كلاس غدير به ناو تيپ زيرسطحي نيروي دريايي ارتش اظهارداشت: در جهان سه كلاس زيردريايي سبك، نيمه سنگين و سنگين وجود دارد كه زيردريايي غدير در كلاس سبك است. از چند سال گذشته در حال توليد زيردريايي كلاس غدير هستيم و در كنار معدود كشورهايي قرار گرفته‌ايم كه مي‌تواند در حوزه ساخت همه كلاس‌هاي زيردريايي‌ صاحب تكنولوژي باشد.

فرمانده كارخانجات نيروي دريايي ارتش، ساخت زيردريايي را از پيشرفته‌ترين دانش‌هاي دنيا و حركت در لبه فن‌آوري دانست و گفت: اگر كشوري بتواند زيردريايي بسازد، يعني به تمامي فن‌آوري‌هاي پيچيده دست پيدا كرده است. طبق تدابير فرمانده معظم كل قوا در جهت ارتقاي توان رزم، اقدامات خوبي به ويژه در حوزه زيرسطحي مورد نظر قرار داده‌ايم.

فرمانده كارخانجات نيروي دريايي ارتش اظهارداشت: اكنون هم شاهد الحاق زيردريايي كلاس غدير هستيم كه سامانه‌هاي آن به طور بومي در كارخانجات نيروي دريايي ارتش و وزارت دفاع ساخته شده است. نقطه قوت كلاس غدير ابعاد كوچك آن است كه قابل كشف و رهگيري نيست. در مقابل مي‌تواند با حمل اژدرهاي هوشمند تهديد زيادي را متوجه دشمن كند كه از ديگر توانايي‌هاي آن مي‌توان به توانايي بالا در انهدام اهداف دشمن اشاره كرد.

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید