28
پنج شنبه, مارس
پنجشنبه 9 فروردين 1403 Thursday 28 March 2024 18 رمضان 1445

آیا سفیر چین در اسرائیل به قتل رسیده ؟

خاور میانه

رژیم چین مانند هم پا و نوچه خود در ایران در قتل و از میان برداشتن کسانی‌ که جرات کنند یک واژه بر ضد آن  به زبان آورند هرگز کوتاه نیامده است.

 

برای مثال در ایالت تکزاس در آمریکا یک خانواده با ۲ فرزند کوچک همگی‌ سر بریده شدند و در ایالتی   دیگری یک جاسوس چینی‌ استاد چینی‌ دانشگاهی را به قتل رساند و جسد وی را سوزاند، سپس خود وی توسط جاسوس دیگری به قتل رسید. به نظر میرسید این ۲ فرد کشته شده هر کدام از یک دستگاه جاسوسی مجزا در چین بوده‌اند و این نشان از جنگ های مافیایی و داخلی‌ در سیستم حاکم در چین نیز دارد.

جسد  دوو ویی ۵۷ ساله که به تازگی از سفارت چین در اوکرأین به مقام سفیری در اسرائیل رسیده بود امروز در منزل خود واقع در ۱۰ کیلومتری شمال تل آویو یافته شد که به نظر میرسید در خواب مرده است.

همسر و فرزند این سفیر هنوز به اسرائیل منتقل نشده بودند و وی به تنهایی در مسکن خود بود.

به گزارش پلیس اسرائیل به نظر می‌رسد که این یک مرگ طبیعی میباشد ولی‌ در حال حاضر پرونده در دست رسیدگی توسط پلیس امنیتی اسرائیل میباشد.

نمی‌شود گفت که آنها که توسط چین کشته میشوند همواره ضد دولت بوده‌اند بلکه شاید عضو جناح بخصوصی میباشند و جناح مخالف آنها را از میان بر میدارد تا از دسته خود فرد دیگری را جایگزین او کنند.

بقولی‌ به او دوای نظافت خوراندند، نمونه دیگری از آن قطع های زنجیره ای در ایران.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید