24
چهارشنبه, آوریل
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 Wednesday 24 April 2024 15 شوال 1445

یاران رژیم شروع به خوردن همدیگر کرده‌اند.

خاور میانه

رامی مخلوف پسر خاله بشرالاسد رئیس جمهور همیشگی‌ سوریه و یار غار آخوند های چپاولگر در ایران میباشد. وی در خانواده مخلوف که یکی‌ از ثروتمندترین خانواده های سوریه است بدنیا امد، خانواده مخلوف زمانی‌ فقیر بودند ولی‌ با وصل کردن خود به حزب بعث توانستند به ثروت کلان دست رسی یابند.

در این زمان حافظ پدر بشر نه قدرتی‌ داشت و نه ثروتی، وی با اتصال به خانواده مخلوف و دستیابی به حزب بعث توانست از پله های مقام بالا رفته و تمام کشور را به چنگ گیرد.
حافظ و همسرش انیسا مخلوف صاحب ۵ فرزند شدند که بزرگترین آنها بشر جانشین پدر شد.
بشرالاسد در کنار رامی بزرگ شد وآنها دوستان صمیمی‌ بودند. رامی معروف به آقای ۵ درصد در بیشتر قراردادهای سوریه دست داشت و باج خود را میگرفت، از این راه ثروت وی شاید از خانواده الاسد نیز بیشتر است.
با وجود مشکلات روزافزون در سوریهٔ، حمله ترکیه و اسرائیل از یک طرف، یاغیان عرب، ازادیخواهان کرد و در نهایت خوردن کفگیر به ته دیگ جمهوری اسلامی و کمبود ارسال پول میهن ما به جلادان اسلامی از طرف دیگر، اکنون بشر به سراغ یاران قدیمی‌ رفته و از آنها طلب نقدینه می‌کند.
رامی مخلوف با خیره سری یک ارتش شخصی‌ با بیش از ۲۰ هزار نفر سرباز بدور خود جمع کرده بود که مجبور به منحل کردن آن شد، همسر تحصیل کرده وی در انگلستان مجبور شد شرکت سیریاتل که بزرگترین شرکت مخابرات سوریه است را تحویل بشر دهد و اخیرا پسر ارشد رامی، محمد که در دبی زندگی‌ می‌کند نیز عکسهای زندگی‌ اشرافی خود در اینستاگرام را پاک کرد و شروع به تظاهر در بدبختی نمود.
در یک ویدئو که رامی اخیرا منتشر کرد وی در کنار چوب های درخت زیتون برای استفاده در شومینه و در کت شلوار دست دوخت ایتالیا یی به گریه و فغان پرداخته که یک سوم هرچه دارد را به بشرالاسد داده و خلاصه مفلس مفلس شده.
چشمه تمام این گریه زاری های این خانواده جنایتکار را می‌توان در کاهش ارسال پول نقد از جمهوری اسلامی دید.
پول ها و ثروت میهن ما در دست این جلادان ظالم و آدم خوران عرب به غارت میرود تا کت شلوار دست دوز ایتالیایی بپوشند و فرزندان میهن ما شب در خیابان ها میخوابند.
شرم بر ما که خاموشیم.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید