26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

«سنتکام» مدعی مزاحمت ۱۱ شناور ایرانی برای کشتی‌های آمریکایی شد

جهان

فرماندهی مرکزی تروریست‌های آمریکایی در منطقه موسوم به «سنتکام» در بیانیه‌ای مدعی ایجاد مزاحمت ۱۱ شناور نظامی ایران برای ۶ کشتی جنگی آمریکایی در شمال خلیج فارس شد.

فرماندهی مرکزی تروریست‌های آمریکایی در منطقه موسوم به «سنتکام» بامداد امروز پنجشنبه به وقت تهران با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که 11 شناور ایرانی با نزدیک شدن به کشتی‌های آمریکایی در شمال خلیج فارس، برای آنها ایجاد مزاحمت کردند.

در این بیانیه آمده است: «یازده شناور نظامی ایرانی با نزدیک شدن به 6 کشتی جنگی آمریکایی برای این کشتی‌ها ایجاد مزاحمت کردند».

فرماندهی مرکزی تروریست‌های آمریکایی در منطقه موسوم به «سنتکام» در ادامه بیانیه خود مدعی شد که رفتارهای شناورهای ایرانی در آب‌های بین المللی در شمال خلیج فارس، «خطرناک» و «تحریک آمیز» است.

سنتکام در ادامه مدعی شده که یکی از شناورهای ایرانی تا فاصله 9 متری یکی از کشتی‌های گارد ساحلی آمریکا پیش رفته بود.

در این بیانیه همچنین ادعا شده که کشتی‌های نظامی آمریکا بارها به شناورهای ایرانی اخطار دادند، اما شناورهای ایرانی تا یک ساعت توجهی به این اخطارها نکردند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید