19
جمعه, آوریل
جمعه 31 فروردين 1403 Friday 19 April 2024 10 شوال 1445

آیا این تصویر جنازه رهبر کره‌شمالی است؟

جهان

تصویری از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منتشر شده که جنازه او را در حالی که روی بالشتی قرمز خوابیده نشان می‌دهد. این تصویر به سرعت در شبکه‌های مجازی منتشر شد، اما این تصویر واقعا تصویر جنازه رهبر کره‌شمالی است؟ پاسخ به این سوال بلی است، اما نه رهبر فعلی.

 در تصویر منتشر شده، کیم جونگ اون روی بالشتی قرمز دراز کشیده و رواندازی قرمز هم روی جسد او انداخته شده است. اما حقیقت این تصویر چیست؟

این تصویر جسد کیم جونگ ایل، رهبر پیشین کره شمالی و پدر رهبر فعلی این کشور است که در سال 2011 در نتیجه مشکلات قلبی درگذشت.

Kim Jung Il

شکل گل‌های روی بالشت و زاویه مشابه دو عکس به وضوح نشان می‌دهد، تصویر منتشر شده از کیم جونگ ایل با برنامه‌های ویرایش عکس، مانند فتوشاپ، ادیت شده و در گرماگرم شایعات مختلف درباره سرنوشت رهبر جوان کره، منتشر شده است.

پس از غیبت طولانی مدت رهبر کره شمالی از انظار عمومی شایعات فراوانی درباره احتمال مرگ او منتشر شد، اما دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده، شامگاه دوشنبه، 27 آوریل گفت که او از وضعیت سلامتی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی اطلاع کامل دارد.

ترامپ گفت: «من از وضعیت او اطلاع دارم اما الان صحبت نخواهم کرد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.»

اظهارات دونالد ترامپ، پیرامون رهبر کره شمالی، تا حدودی شک و تردیدها درباره وخیم‌تر شدن وضعیت سلامتی یا مرگ کیم جونگ اون را ازبین برده است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید