24
چهارشنبه, آوریل
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 Wednesday 24 April 2024 15 شوال 1445

ترامپ بدون ماسک و فقط با به صورت زدن عینک ایمنی از کارخانه تولید ماسک دیدن کرد

جهان

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، از توقف فعالیت کارگروه مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید در هفته های آینده خبر داده است.

 آقای ترامپ با قدردانی از عملکرد این کارگروه، تاکید کرد مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا به وسیله سازمان های مربوط پیگیری خواهد شد.

کارگروه مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید به ریاست مایک پنس، معاون رییس جمهوری، هدایت اقدامات دولت در برابر همه گیری ویروس کرونا را برعهده دارد.

از جمله وظایف آن تبیین سیاست های فاصله گذاری اجتماعی و هماهنگی با موسسه های علمی و بهداشتی و فرمانداران ایالت های مختلف آمریکا است.

Pence

آقای پنس رئیس این کارگروه اخیرا در بازدید از یک کارخانه تولید دستگاه تنفس مصنوعی جنرال موتورز

آقای ترامپ که برای بازدید از یک کارخانه تولید ماسک های بهداشتی به آریزونا سفر کرده بود، گفت:‌ "مایک پنس و کارگروه تحت هدایت او عملکرد خیلی خوبی داشتند ولی حالا درحال بررسی روش های دیگر هستیم."

به گفته آقای ترامپ این اقدام در حالی صورت می گیرد که‌ آمریکا وارد مرحله ای جدیدی در مبارزه با ویروس کرونا می شود.

به گفته آقای ترامپ تمرکز مرحله جدید بر ایمنی و بازگشایی کشور خواهد بود.

آقای ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا ماموریت دولت او در مبارزه با ویروس کرونا به پایان رسیده است، گفت: "خیر. ماموریت زمانی کامل می شود که همه گیری پایان یافته باشد."

پیش از سخنان آقای ترامپ، مایک پنس در سخنانی گفته بود که دولت آمریکا هفته آخر ماه مه (پنجم تا دوازدهم خرداد) را زمان مناسب برای توقف فعالیت های کارگروه مقابله با ویروس کرونا و انتقال مسوولیت های آن به سازمان ها و وزارت خانه های مسوول می داند.

تعداد مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است و تعداد قربانیان این همه گیری هم سه شنبه از رقم ۷۰ هزار نفر فراتر رفت.

این در حالی است که در حال حاضر روزانه ۲۰ هزار نفر به تعداد بیماران در آمریکا افزوده می شود. آمار مرگ از روز شنبه تاکنون حدود ۵ هزار نفر افزایش یافته است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید