29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

دانش‌آموز بیمار 6 ساله بریتانیایی شرکتی تاسیس کرد و قول داد میلیونر شود

جهان

یک دانش‌آموز 6 ساله بریتانیایی که از یک نوع بیماری گفتاری رنج می‌برد، توانست در دوره قرنطینه خانگی سود برده و با پیروزی بر مشکلات سلامتی‌اش، شرکت خصوصی خود در زمینه باغداری و تعمیرات را راه‌اندازی کند و قول داد در آینده میلیونر شود.

 این دانش‌آموز اهل شهرستان کورنوال شرکتی در زمینه باغداری و تعمیرات تاسیس کرد و حالا تعداد مشتری منظم دارد. او همه سود حاصل از کارهایش را صرف بزرگتر کردن شرکتش کرده و علیرغم اینکه بابت کارهایش تنها 10 یورو دریافت می‌کند، به کارمندان سیستم بهداشت بریتانیا تخفیف می‌دهد.

این دانش‌آموز کوشا که نام او «الفی» گزارش شده، گفت: «می‌خواهم میلیونر شود.» او یک دانش‌آموز پرتلاش بود که با همراهی پدر 45 ساله‌اش شرکت خود را تاسیس کرد و حالا در پی بزرگتر کردن شرکتش است.

او توانست با سود حاصل از کارهایش یک دستگاه چمن‌زنی و یک دستگاه کارواش (دستگاه شستشوی خودرو) بخرد تا باز هم شرکتش را بزرگتر و خدمات متنوع‌تری ارائه کند.

او حالا در حال بزرگتر کردن فهرست مشتریانش از طریق گفتگوی حضوری و از طریق صفحه فیسبوکش است. او همچنین تصمیم دارد لباس فرم ویژه‌ای برای خود و کارمندانش طراحی کند.

ایمی برادلی، مادر الفی گفت که دستاوردهای پسرش فوق‌العاده هستند، به ویژه اینکه او مشکلات گفتاری داشته و از 4 سالگی شروع به سخن گفتن کرد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید