23
سه شنبه, آوریل
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 Tuesday 23 April 2024 14 شوال 1445

محمد علی جونیور

جهان

محمد علی جونیور پسر محمد علی کلی، بوکسور افسانه‌ای آمریکا جنبش #BlackLivesMatter را به نژادپرستی متهم کرد و گفت اگر پدرش کماکان زنده بود، حتما در انتخابات ریاست‌جمهوری از دونالد ترامپ حمایت می‌کرد.

 کلی جونیور در مصاحبه با نیویورک پست به مناسبت چهارمین سالروز درگذشت پدرش، تاکید کرد پدرش در صورت زنده بودن، در کنار دونالد ترامپ می‎ایستاد. محمد علی کلی در 3 ژوئن 2016 به دلیل بیماری پارکینسون جان باخت.

محمد علی جونیور که هم اکنون 47 سال سن و دو دختر دارد، گفت جنبش BlackLivesMatter یک جنبش نژادپرستانه است که شیاطین را زیر پرچم خود دارد. او گفت: «پدرم حتما به دلیل تبدیل این اعتراضات به فرصتی برای غارت و خشونت، دچار حالت تهوع می‌شد... پدرم حتما می‌گفت آنها چیزی جز شیاطین نیستند.»

Mohammad Ali 1 1

او تاکید کرد: «اینطور نیست که تنها زندگی سیاهان ارزش داشته باشد، زندگی سفیدها هم مهم است و زندگی چینی‌ها. همه چیز مهم است، زندگی همگان مهم است، زیرا که خداوند همه را دوست دارد.»

او همچنین تاکید کرد که افراد پلیس به طور عام و حتی آنها که #جورج_فلوید به دست آنها کشته شد «از اجرای قانون دفاع می‌کنند.»

او درباره پلیسی که پا روی گردن جورج فلوید گذاشت هم گفت: «او اشتباه کرد اما افراد درک نمی‌کنند تصاویری بیش از آنچه دیده‌اند، وجود دارد؛ تصاویری که نشان می‌دهد فلوید در مقابل بازداشت مقاومت می‌کرد و پلیس داشت انجام وظیفه می‌کرد ولی تاکتیک اشتباه را به کار برد.»

پسر محمد علی کلی گفت که با نظر رئیس‌حمهوری آمریکا درباره اینکه جنبش Antifa در کوران اعتراضات دست به خشونت زد، موافق است و «به همین دلیل باید آن را یک سازمان تروریستی خواند، زیرا که مسالمت‌آمیز نیستند.»

او با تاکید بر حمایت از دونالد ترامپ گفت پدرش که براساس آموزه‌های دینی با شرکت در جنگ ویتنام مخالفت کرده و به این دلیل به زندان افکنده شده بود، هم حتما از دونالد ترامپ حمایت می‌کرد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید