29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

حضور ناگهانی اسامه بن لادن در یک مسابقه فوتبال در بریتانیا

جهان

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که فکر می‌کنند اسامه بن لادن در 2 می 2011 در ابوت آباد پاکستان به دست سربازان آمریکایی کشته شد، باید گفت که درست فکر می‌کنید و اشتباه نمی‌کنید ولی چه بپذیرید و چه نپذیرید، باید گفت که اسامه بن لادن، رهبر سابق سازمان القاعده چند روز پیش روی سکوی ورزشگاهی در بریتانیا حاضر شد و یک بازی لیگ دسته دوم این کشور را از نزدیک مشاهده کرد.

 با توجه به ممنوعیت حضور تماشاگران در بازی‌های فوتبال به دلیل انتشار ویروس کرونا، باشگاه لیدز یونایتد به هواداران خود پیشنهاد کرد در ازای پرداخت 25 پوند تصاویر آنها را چاپ کرده و روی یکی از سکوهای ورزشگاه «الاند رود» بنشاند.

ساعاتی پس از پایان بازی تصویری در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نشان می‌داد روی یکی از این تصاویر عکس اسامه بن لادن چاپ شده است. یکی از هواداران لیدز متوجه این تصویر شده و آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

در ابتدا تصور شد که این یک ویرایش فوتوشاپی است ولی کاربری که این عکس را منتشر کرده بود، توضیح داد تصویر خود و فرزندش را برای چاپ و نصب روی سکوها ارسال کرده بود و زمانی که در میان تماشاگران دنبال این تصاویر می‌گشت متوجه شد فردی که عکس او در کنار تصویر او و فرزندش نصب شده، خود رهبر نامدار القاعده است.
این فرد در صفحه توئیتر خود نوشت: «لیدز متشکرم. من در کنار بن لادن نشسته‌ام.»

این توئیت که بارها بازنشر شد، با واکنش‌های خشمگین و انتقادی متعددی روبرو شد.

کاربری نوشت: «نمی‌توانم باور کنم کسی 25 پوند پرداخت کرده تا تصویر بن لادن را در الاند رود نصب کند و عجیب‌تر اینکه باشگاه هم بدون هیچ سوالی، این کار را کرده است.»

در واکنش به این اتفاقات باشگاه لیدز یونایتد که همینک در رده دوم لیگ دسته دوم بریتانیا ایستاده، با انتشار بیانیه‌ای متعهد شد از این به بعد تصاویر جنجالی و توهین‌آمیز را روی سکوها نصب نکند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید