26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

شاهکار دیگری از یاران رژیم

جهان

در روز ۳ آوریل  ۲۰۲۰ یک کشتی جنگی نیروی دریأیی ونزوألا با بستن راه یک کشتی تفریحی پرتقالی به آن دستور بندرگیری در یک بندر ونزوألا را میدهد.

 کشتی پرتقالی در آبهای بین المللی بود و این دستور را انجام نمیدهد. سپس ناو ونزوألا یی تصمیم به کوبیدن خود به کشتی تفریحی می‌کند.

کشتی تفریحی پرتقالی به دلیل نیاز به سفر در آبهای قطبی دارای بدنه زرهی بود و صدمه چندانی نمی بیند (عکس بالا) ولی‌ ناو ونزوألا یی‌ لنگان لنگان به بندر خود باز میگردد و در آنجا غرق میشود.

بسیاری از متخصصین بر این عقیده هستند که ونزوألا به دلیل مشکلات اقتصادی خود و همچنین فشار بیشتر به خاطر همه گیری کورونا سر به دزدی دریایی نهاده.

ونزوألا امیدوار بود که این کشتی تفریحی را یا برای غارت و یا باج گیری توقیف کند که از نظر قانونی‌ چون کشتی در آبهای بین المللی بود بسیار نادرست است.

همچنین شاید ونزوألا تصور میکرد که در این بحران کنونی‌ کورونا کمتر کشوری به این مورد رسیدگی میکند، اما از بخت بد آنها رئیس جمهور آمریکا ترامپ فورا دستور ارسال چندین ناو به منطقه و بخصوص اطراف آبهای ونزوألا داد.

به نظر می‌رسد رژیم جهل و جنون دوستان خود را با دقت زیاد انتخاب میکند، اولین شرط دوستی‌ با آخوند ها آدم کشی و تروریسم و دوم دزدی دریایی.

باید دید شاهکار جدید این کلوب چیست.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید