24
چهارشنبه, آوریل
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 Wednesday 24 April 2024 15 شوال 1445

به دیکتاتوری نوین خوش آمدید

نوشتار

در تعطیلات آخر هفته ای که گذشت در شهر های مختلف جهان تظاهرات بسیاری در مخالفت با خانه نشینی اجباری و فقر و بیکاری حاصل از آن در شهر های جهان انجام پذیرفت.

مردم جهان، جوانان بیکار شده، پدران و مادرانی که قادر به خوراک رسانی به فرزندان خود نیستند، آنها که نمیتوانند کرایه مسکن خود را هم تامین کنند، آنها که آینده را تاریک و جهنمی می بینند، صاحبان کسب و کار های کوچک که زندگی‌ و اندوخته خود را به باد داده می بینند و خلاصه هر کسی‌ که خود را قربانی این توطئه جهانی‌ و بازیچه دست جهان گرایان میلیونر میبیند از حق انسانی‌ خود برای تظاهرات و شکایت جمعی‌ استفاده می‌کند و صدای خود را به جمع هم فکران می‌ افزاید.
در استرالیا نیز در شهر های گوناگون چنین تظاهراتی انجام پذیرفت، ولی‌ آنچنان با خشونت روبرو گردید که پلیس حکومتی و خشن چین را رو سپید کرد.
همین چند روز پیش بود که پلیس چین به مردم کوچه و خیابان حتا در خانه های خود حمله کرد و آنها را به زور بیرون کشیده راهی‌ زندان کرد.
مدرک آنها همان نرم افزار های تلفن های همراه که مردم را پی گیری می‌کند بود و هست. بله همان که این روز ها به آنها را آپ مینامیم. همان که دولت های غرب هم جدیدا در حال تولید و توزیع سریع آن هستند و به مردم خود توصیه میکنند که جهت حفظ سلامتی‌ خود آن را در تلفن خود نصب کنند.
فرق ما با احشام اهلی چیست؟
حتما یک دامپرور هم به گاو و گوسفند های خود توصیه می‌کند که جهت بهتر شدن زندگی‌ خود بیشتر بچرند و برای سلامتی‌ واکسن های مختلفی‌ به آنها تزریق می‌کند.
شاید هم این حیوانات فکر میکنند عجب صاحب خوبی‌ داریم فقط فکر و ذکرش نگاه داری از ماست تا آن زمان که چاقوی کشتار گاه را حس کنند .
پس این طرفداران آزادی بشر و آنها که از مهاجران بی‌ رویه و غیر قانونی‌ طرفداری میکردند و آن را حق انسانی‌ هر فرد میدانستند که از دیوار یک مملکت بالا رفته و وارد آن کشور شوند کجا رفتند.
حتما به یاد دارید که چندی پیش همین طرفداران آزادی عکس هایی از یک بانو مکزیکی چاپ کردند که در مرز آمریکا و مکزیک بازداشت شده بود و دختر بچه وی در حال گریه بود. این عکس های هر روز در نشریات و تلویزیون ها دست به دست میچرخید و دولت ترامپ را محکوم میکرد حتا در میهن خود ما هم این را نشانه توحش آمریکا خواندند، حالا میگذریم که جمهوری اسلامی خود سمبل توحش است.

mexico

بعدا کاشف به عمل آمد که این بانو غیر قانونی‌ از مرز وارد شده و پس از بازداشت نه تنها از فرزند خود جدا نشده بلکه پس از رسیدگی بهداشتی به آنها پروانه رسمی‌ ورود به آمریکا را هم داده ا‌ند.
آیا دمکرات ها و سازمان های به ظاهر طرفدار آزادی خفه شدند، نه هرگز دروغ ها هنوز هم ادامه دارد و عکاس آن تصاویر جایزه های بسیاری هم از سازمان های وابسته به سوروس گرفت.
در ویدئو زیر توجه شما را به رفتار پلیس استرالیا با مردم خسته و ناامید این کشور جلب میکنیم، نه اینکه استرالیا در این رفتار تنها است به هیچ وجه، در تمام کشور ها از چین و زاپن تا آمریکا و استرالیا و کشور های امریکای جنوبی وضعیت همین است.
مردم را اول خانه نشین کردند، سپس اقتصاد را ویران کردند تا دیگر امیدی به آینده نباشد، البته اگر لطف کنند تکه نان خشکه ای به صورت صدقه یا وام هم به سمت آنها پرت میکنند. اگر هم که نه مردم بخت برگشته در باتلاق دست و پا میزنند.
گام بعدی که الان در دست اجرا است نصب همان نرم افزار ها جهت ردیاب گیری مردم و کنترل جمعیت است. فردا اگر شما در یک جلسه شعر خوانی و ضد دولتی شرکت کنید اطلاعات ثبت میشود و روزی ممکن است از شما باز جویی کنند.
و قدم نهایی نصب میکروچیپ های رد یاب است که حتا از طریق ساتلایت های مستقر در مدار قابل پی گیری هستند.
فکر نکنید اینها همه تخیلات داستانی‌ هست، بیل گیتس بنیان گذار کمپانی مایکروسافت از هم اکنون روزانه فریاد نصب این چیپ ها را میزند و به دولت ها مصرانه پیشنهاد میکنند تا قوانین جدید به امضا رسانند تا همه مردم جهان مجبور به نصب این چیپ ها در بدن خود شوند.
از آن طرف ها ایلان ماسک و کمپانی اسپیس اکس ماه گذشته ۳۰۰ ماهواره از مجموعه ۱۲۰۰۰ ماهواره که به نام استار لینک یا پیوند ستاره ای شناخته میشوند را در مدار قرار داد.
در طول ماه ها و سالهای آینده این ماهواره ها به مدار های خود راهنما یی شده و هر نقطه از کره زمین را پوشش میدهند.
ایلان ماسک دلیل این پوشش را نیاز آینده به پوشش سیستم تلفنی ۵ جی و پخش اطلاعات اینترنتی و بهبود زندگی‌ بشری خواند.
حالا چه کسی‌ این جرات را دارد تا با این حرکت بشر دوستانه مخالفت کند. آیا از کسی‌ پرسیده شده که نیاز به ۵ جی دارید یا نه ؟
همین شبکه ۴ جی که در جهان موجود است هنوز کاملا به استفاده گرفته نشده، چه کسی‌ بیشتر می‌خواهد به جز همان کمپانی های مانند تسلا که خواهند توانست خود رو های خود را بهتر کنترل کنند و یا دولت ها که خواهند توانست مردم خود را بهتر کنترل کنند.
این دیکتاتوری نوین یک برتری به دیکتاتوری های پیشین و فاشیستی دارد، و آن این است که خود بردگان اصرار به انداختن قلاده به گردن خود دارند و هر روز هم به برده داران اعتراض میکنند که زنجیر ها را محکم تر و بیشتر کنند.
بع بع مردم زمین کم کم سر به فلک خواهد کشید.


در ویدئو زیر توجه شما را به خصوص به دقیقه ۴ به بعد جلب می‌کنیم.

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید