24
چهارشنبه, آوریل
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 Wednesday 24 April 2024 15 شوال 1445

شادی رژیم برای اتفاقاتی که در آمریکا روی میدهد،

نوشتار

تقریبا تمام رسانه های ایران ، حتا تارنمای محیط زیست هم دست کم یک یا دو و معمولان ده ها مقاله در باره رویداد های اخیر آمریکا و خراب کاری های مشتی غارتگر و شورشی حرفه ایی چاپ کرده ا‌ند.

میشود کمی‌ هم به آنها حق داد چون جرات ندارند در باره کشتار رژیم اشغالگر میهن حرفی‌ بزنند و از این طریق می‌توانند خود را ارضا کنند.
رسانه های رژیم پا را از رسانه های دمکرات با اخبار کاذب هم فراتر گذاشته و وقایع را آنچنان جلوه میدهند که انگار ترامپ شخصا سوار بر هلیکوپتر در میان مردم تیر اندازی می‌کند و یا سینما را با مردم داخلش کلا به آتش میکشد.
سیاهپوستان هم طفلک ها به دست سفید پوستان کشته میشوند.
البته این اخبار مصرف داخلی‌ زیاد دارد ولی‌ رسانه های آمریکا و اروپا که آزاد هستند چرا ؟
از روز نخست که ترامپ انتخابات را برنده شد و به رئیس جمهوری رسید، دستهای پنهان جهانگرایان با همکاری ماموران گماشته در مقام های حساس دست به خرابکاری در سیاست دولت زدند.
هنوز ترامپ سوگند ریاست جمهوری را نخوانده بود که پیام های تلفنی بین این افراد رد و بدل میشد و به هم دلداری میدادند که به زودی کلک وی را خواهند کند.
هرچه ترامپ بیشتر مقاومت میکرد و دست آنها را رو میکرد جسارت و خشونت این جنایتکاران بیشتر میشد. ترامپ سپس با دوسیه همکاری با روسیه روبرو شد و سپس داستان ارتباط ترامپ با زنی‌ روسپی، سپس مشکلات انتخاب قاضی دادگاه عالی‌ کشور و سپس استیضاح ترامپ.
دونالد ترامپ از تمام این قضایا سربلند خارج شد و ثابت کرد که رسانه ها و فعالین سیاسی دموکرات مشتی دروغگو، رشوه خوار و میهن فروش بیش نیستند. نمونه آنها را در کشور خودمان ایران بسیار دیده ایم، حزب فاسد توده و یارانش نمونه این سازمان ها هستند.
سپس اپیدمی کورونا پیش آمد و دمکرات ها مطمئن بودند که اینجا دیگر میتوانند کاسه کوزه ها را سر ترامپ خرد کنند و در انتخابات پایان سال ۲۰۲۰ با یک کاندید وارفته، دزد و خرد باخته به نام جو بایدن برنده شوند.
هرچه بیشتر از زمان شیوع بیماری گذشت، ترامپ موفق تر از دیگران در مبارزه با این پاندمی بود، تا فرصتی پیش آمد تا جهانگرایان و دمکرات ها از کشته شدن یک سیاهپوست به دست یک پلیس سفیدپوست سؤ استفاده کرده و آمریکا را به آتش کشیدند.
چند مورد حقیقت که رسانه های دروغ گوی آمریکا در باره آنها صحبتی‌ نمیکنند؛
پلیس سفیدپوستی که جرج لوید را کشت تنها نبود و در کنار او یک پلیس سیاهپوست و یک پلیس لاتین نیز بودند، ولی‌ از آنها یادی نمی‌شود.
پلیس سفیدپوست به جرم قتل از درجه ۲ بازداشت و در زندان است.
گروه های تظاهر کننده در خیابان ها فقط به دنبال غارت، آتش سوزی و خرابکاری هستند، گرچه بار ها رهبران جامعه سیاهپوستان و گروه های حقوق بشر از تظاهر کنندگان دعوت به آرامش و عدم تخریب اموال عمومی‌ و خصوصی مردم کرده‌اند ولی آتش سوزی ها و تخریب ادامه دارد.
در میان تظاهر کنندگان آنچه بیشتر از همه چیز جلوه می‌کند حضور گروهی به نام آنتی فا میباشد.
این گروه که ریشه آن را در آلمان نازی میتوان جستجو کرد، گروهی بودند که توسط اتحاد جماهیر شوروی با آرمان های کمونیستی و برای مبارزه خیابانی با فاشیست ها پایه گذاری شدند.
هم اکنون نیز این گروه توسط جهانگرایان و بخصوص جرج سوروس سرمایه گذاری میشوند و بیشتر آنها، سفید پوست و از طبقه مرفه هستند.
هدف این گروه این است که با هرج و مرج بتوانند سیاست آمریکا را تغییر داده و به یک قدرت چپگرا و اشوبگر تبدیل کنند.
دموکرات ها هم از این آب گل آلود ماهی‌ میگیرند و امیدوارند ترامپ را وادار به کناره گیری کرده و یک دمکرات را سر کار آورند.
ولی‌ چرا گروهی میخواهند دمکراسی‌ را از بین ببرند و کشور خود را به یک خرابه و دیکتاتوری تبدیل کنند. جواب آن همان است که در کشور های دیکتاتوری و مستبد مانند چین، روسیه و ایران خودمان می‌بینید.
برخی‌ آزادانه دست در جیب دولت و مردم دارند و بیشتر مردم نان شب ندارند. اگر هم اعتراض کنند، سرب داغ جوابشان است.
تصور کنید، هیلاری کلینتون بجای دونالد ترامپ ۴ سال پیش پیروز شده بود؛
هم اکنون ایران به قدرت اتمی‌ رسیده بود، پول زیاد به خزانه ایران و به سوی تروریست های منطقه روان بود.
شاید اسرائیل در آتش جنگ میسوخت و در آنجا هم جنگ اتمی‌ آغاز میشد.
چین دست روی تمام کشور ها و جزایر اطراف خود میگذاشت، هنگ کنگ و تایوان یک خاطره بیش نبودند.
روسیه شاید اکرأین و بیشی از اروپای شرقی را می بلعید.
آمریکا دیگر بهشت آزادی و موفقیت نبود، بلکه همین سیاهپوستان دوباره شهر وندان درجه ۲ میشدند و پلیس امنیتی رسانه های آزاد را یکی‌ پس از دیگری می بست.
به نظر یک تئوری توطئه میرسد، ولی‌ آغاز آن را در دوران بوش ها و اوباما دیدیم، خطر از بیخ گوش بشریت گذشت و ترامپ پیروز شد، باید به مردم آمریکا برای این خردشان شاد باش گفت ولی‌ خطرهمیشه در کمین است و با یک اتفاق ساده مانند قتل یک سیاهپست توسط یک پلیس جنایتکار دوباره دست به آتش افروزی میزنند.


flag

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید