26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

جرج فلوید یک قهرمان برای همه سیاهپوستان و مسلمانان جهان

نوشتار

در باره جرج فلوید و تاریخچه زندگی‌ وی میتوانید در گوگل جستجو کنید و یا نوشتار میگن نیوز را در پیوند زیر بخوانید.

امت شهید پرور برای بازیگر فیلم های پورنو دخیل میبندد.

البته باید هشیار باشید که آنچه در گوگل به خورد شما و دیگر جستجو گران میدهند یک داستان جعلی و ساخته و پرداخته چپگرایان بیش نیست.
نه اینکه گوگل مطلب دیگر نویسندگان و دگر اندیشان را بکلی پاک میکند، نه، اگر چنین میکرد فریاد همگان بالا میگرفت.

گوگل با چند طرفند جالب نوشتار افراد و تارنما های دگراندیشان و آنان که با طرز تفکر جهانگرایان همگامی ندارند را به برگ های ۱۰، ۲۰ یا پائین تر تنزل میدهد.
گوگل با درج برچسب های “آگاهی‌ دهنده” به خواننده هشدار میدهد که این نوشتار حقیقت ندارند.
گوگل ویدئو های حقیقتگو را نایافتنی و بسیار آهسته می‌کند تا بیننده کلافه شده و عطایش را به لقایش ببخشد.
گوگل درآمد ویدئو ها و تارنماهای مخالف افکار چپ را قطع می‌کند.
هر آنکس هم بپرسد این فرمول گوگل چیست و چطور گوگل این کار ها را انجام میدهد، پاسخ می‌گیرد که این یک راز بازرگانی است که گوگل برای حفظ بقای خود نمیتواند بازگو کند، و به دلیل اینکه گوگل یک سازمان سکویی و رایگان است از نظر قانون محافظت میشود و پشت پرده هر آنچه بخواهد با افکار عمومی‌ انجام میدهد.

از همین رو هم هست که سازمان هایی مانند گوگل، فیسبوک و تویتر پس از امضای قانون اخیر درباره ساختار های اجتماعی توسط ترامپ بسیار نگران هستند.

از دیگر تارنما ها هم بهتر نمیتوان انتظار داشت. تارنمای بی‌ بی‌ سی‌ که خود را مظهر عدالت و حقیقت مینامد تصاویری از تیم فوتبال لیورپول چاپ کرد که بازیکنان آن برای مرگ جرج فلوید، یک جنایتکار و بازیگر فیلم های پورنو زانو زده اند.

george3

همچنین تصویری از پل پگبا فوتبالیست تیم ملی‌ فرانسه و بازیگر تیم منچستر یونایتد به چاپ رسید که وی مشت خود را برای حمایت از حق سیاه پوستان و جرج فلوید بالا برده.

Snap2

آنچه بی‌ بی‌ سی‌ ننوشت این است که پل پگبا یک مسلمان افراطی و به حج رفته است و تویتر وی پر از عکسهای اسلامی و چپگرایانه میباشد.

george8

بی‌ بی‌ سی‌ فراموش کرد یادآوری کند این بود که در تظاهرات اخیر بیشتر برادران سیاهپوست و بسیاری مسلمان در تظاهرات به غارت فروشگاه ها و آتش زدن به اموال خصوصی مردم بیگناه و حمله به مردم عادی مشغول بودند تا رسیدن به حقوق اجتماعی خود.

george4

گاهی‌ این برادران سیاهپوست فراموش میکنند که پیش از اینکه سفید پوستان بدانند قاره ای به نام افریقا هم ممکن است قابل دستیابی باشد، این اعراب و مسلمین بشر دوست بودند که در جنگلهای آفریقا به شکار و تجارت سیاهپوستان میپرداختند و آنها را برای تجارت به بنادر ساحلی افریقای شمالی‌ انتقال میدادند که پس از مدتی‌ توسط سفیدپوستان مورد توجه قرار گرفت و انسانها خرید و فروش شدند.
هنوز هم پولداران امیر نشینان شاخاب پارس و عربستان ازبردگان برای کار های شاق و دون پایه بهره میبرند.

arab slaves

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید