29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

فراخوان فوری به شرکت در توفان اینترنتی برای توقف اعدام در ایران

ایران

در حالیکه جمهوری جنایتکار اسلامی در برون مرز دست به ترور مبارزان و مخالفان با عوامل مزدورش زده در ایران هم ظرف10 روز دهها تن از زندانیان سیاسی از هر طیفی، بویژه هموطنان کرد و بلوچ را با شقاوت تمام از ترس قیام مردمی و سرنگونییش در این دوران

سخت که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکنند بدار آویخت . در این راستا از همگی شما هموطنان و کاربران فضای مجازی که رژیم ننگین جمهوری اسلامی بشدت از آن وحشت دارد در صورت امکان و داشتن توئیتر و یا اشتراک گذاری در گروهایتان در این کارزار مبارزتی بر ضد اعدام هموطنان آزادیخواه شرکت کنید و پشت زندانیان را خالی نگذارید و صدای آنان باشید . اشتراک گذاری و شرکت در این امر مهم ، کمترین کاریست که میشود انجام داد تا بگوش جهانیان یکبار دیگر برسانیم جمهوری فاشیست اسلامی خواست ما نیست و به هر طریقی در حال نسل کشی و انقراض نسل ایرانیان است و در این رابطه کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام در یک فراخوان اینترنتی برای توقف اعدام در ایران اعلام کرد: پس از شروع بحران کرونا و بی عملی دولت و حاکمیت برای مهار و کنترل بحران در ایران، و بطور خاص پس از شورش زندانیان در زندانهای مختلف در فروردین۹۹، دستگاه قضاییه وابسته به خامنه‌ای در وحشت از تکرار این شورشها، موج جدیدی از اعدامها را آغاز کرده است.
در یک اقدام جنایتکارانه، از اول تا دهم اردیبهشت ماه ۹۹، تعداد ۲۹ زندانی اعدام شده اند.
این اعدامهای شتابزده هیچ دلیلی جز ترس و وحشت حکومت از براندازی و سقوط ندارد.

کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام از همه فعالین حقوق بشری و کاربران فضای مجازی و تمام آزادیخواهانی که خواهان براندازی دیکتاتوری ولایت فقیه و یک ایران آزاد و دمکراتیک هستند دعوت میکند؛
برای توقف اعدام در ایران و رساندن صدای زندانیان به گوش دنیا، بخصوص زندانیان سیاسی که اتهامی جز آزادیخواهی ندارند،
در توفان اینترنتی روز دوشنبه ۱۵اردیبهشت ساعت ۲۰۳۰ بوقت ایران شرکت کنید.

بر اساس اخبار و اطلاعات موثق؛
در حالیکه زندانیان، بخصوص زندانیان سیاسی در شرایط کرونا باید آزاد شوند، قضائیه ایران نه تنها آنها را آزاد نمیکند بلکه حتی از دادن مرخصی های کوتاه مدت برای درمان خودداری میکند، احضار و بازداشت و اعدام زندانیان بصورت روزانه ادامه دارد.
خواسته های ما:

– حکم اعدام یک اقدام ضدبشری و ضدانسانی است و در ایران باید متوقف شود.
– از تمامی مجامع بین المللی و حقوق بشری بخواهید با گذاشتن فشار حداکثری روی نظام دیکتاتوری ولایت فقیه مانع از ادامه اعدامهای روزانه در ایران شوند.
– مسئولیت جان تمامی زندانیان، بخصوص زندانیان سیاسی با حکومت ایران و شخص خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی است و آنها باید بخاطر احکام ظالمانه اعدام در برابر قانون و عدالت قرار بگیرند.
کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام

پاینده ایران

برگرفته از فیسبوک بانو فائزه محب زندی با پروانه

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید