19
جمعه, آوریل
جمعه 31 فروردين 1403 Friday 19 April 2024 10 شوال 1445

براساس پیش‌بینی آمریکا همه کشورها تحریم‌های ایران را کاملا رعایت خواهند کرد

ایران

کریستین جمیس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه 23 سپتامبر 2020 در لندن گفت که واشنگتن پیش‌بینی می‌کند تحریم‌ها علیه ایران به طور کامل رعایت شود.

 کریستین جمیس به العربیه گفت که تحریم‌ها علیه ایران مانع از گسترش هرج و مرج می‌شود ... سیاست اعمال فشار حداکثری علیه ایران تا کنون موفقیت‌آمیز بود.»

او تاکید کرد که «هدف قرار دادن اقتصاد ایران مانع تامین مالی تروریسم می‌شود» و «جامعه جهانی از مسیر درست درباره ایران دور افتاده است.»

پیش از این کیلی کرافت، سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل به العربیه گفت که واشنگتن خواهان برقراری صلح در خاورمیانه است و در همین راستا هر کشوری تحریم‌ها علیه ایران را نقض کند، مجازات می‌کند.

کیلی کرافت در توضیح این موضوع گفت که هر کشوری اسلحه در اختیار تهران بگذارد تحریم می‌شود، زیرا که تهران هنوز به حمایت از پیکارجویان حوثی در یمن می‌پردازد.

او گفت که رژیم ایران از تروریسم برای ماندن در قدرت استفاده می‌کند و سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل دستاوردی در بازیگری بود.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید