23
سه شنبه, آوریل
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 Tuesday 23 April 2024 14 شوال 1445

آخرین آمار کورونا در ایران: آمار مبتلایان از۱۴ هزار تن در روز گذشت

ایران

وزارت بهداشت خبر داد: از ظهر روز گذشته تا امروز(آدینه)،۴۰۶ تن جان باختند و ۱۴۰۵۱ تن دیگر مبتلا شدند

 سیما لاری گفت : در۲۴ ساعت گذشته تاکنون، « ۴۰۶ تن از مبتلایان جان دادند، که حدود ۷۶تن از روز قبل بیشتر شده است و آمار جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۹۵ تن رسیده است.

او افزود: « در شبانه روز گذشته تاکنون ۱۴۰۵۱ تن دیگر به کورونا مبتلا شدند که حدود ۹۰ تن از روز قبل بیشتر شده است و در مجموع به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ تن رسید.

لاری گفت: حال ۵۸۶۰ تن از بیماران بسیار وخیم است.

او افزود: ۳۱ استان کشور در وضعیت قرمز و زرد و نارنجی قرار دارد

رد ادامه این خبر، علیرضا زالی، سرپرست ستاد مقابله با کورونا در تهران نیز گفت: «بررسی های میدانی حاکی از آن است که شکستن و نقض قرنطینه توسط افرادی که نتیجۀ آزمایش پی سی آر آنها مثبت شده، همچنان در تهران ادامه دارد و این موضوع بسیار نگران کننده است».

همچنین، علیرضا عارف پور متخصص داخلی، نیز گفت: «متاسفانه در حال حاضر تمام بیمارستان‌ها از وجود بیماران کرونایی پر است».

عارف پور گفت: «عوارض قلبی و ریوی ناشی از کورونا زیاد شده است به گونه‌ای که بیمارانی داشتیم که به دنبال بستری ناشی از کرونا ویروس، دچار درگیری بیماری قلبی شدند و فوت کردند».

آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، نیز گفته است: «در شبانه روز گذشته، ٨٠۴ فرد مبتلا به ویروس کورونا در این استان شناسایی شده اند و ۲۵۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان بستری شده اند».

بر اساس آخرین گزارش ها، با مرگ ۹ بیمار مبتلای دیگر در بیمارستان های استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کورونا در این استان ۷۵۰ هزار نفری سمنان، به ۷۲۱ نفر افزایش یافت.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید