27
شنبه, آوریل
شنبه 8 ارديبهشت 1403 Saturday 27 April 2024 18 شوال 1445

سه سناتور آمریکایی قطعنامه ای در مخالفت با برجام صادر و از بایدن خواستند از بازگشت مجدد به آن خودداری کند

ایران

سه سناتور آمریکایی در مخالفت با برجام قطعنامه‌یی ارائه کردند و مصرانه از جو بایدن خواستند از ملحق شدن مجدد به این توافق بدون اصلاح جدی آن خودداری نماید.

 سناتور جونی ارنست در این باره گفت: «رژیم ایران کماکان یک تهدید جدی است، زیرا به حمایت و تأمین مالی سازمانهای تروریستی نیابتی خود ادامه می‌دهد و با این کار منطقه را بی‌ثبات کرده است.

سناتور ریک اسکات نیز گفت: «تحریم‌ها علیه رژیم ایران در حال نتیجه دادن است و باید تا زمانی که این رژیم به‌طور کامل همکاری نکرده، تحریم‌ها برقرار بمانند.

همچنین سناتور کوین کرمر گفت: «برجام امنیت هم‌پیمانان ما در منطقه و مردم آمریکا را به خطر انداخته است. ورود مجدد به آن بدون تغییرات عمده، جهان را به خطر خواهد انداخت.

روز گذشته نیز ۱۱۹ نماینده مجلس ایالات متحده با انتشار نامه ای خطاب به بایدن نگرانی خود از بازگشت احتمالی وی به برجام را اعلام داشتند.

بایدن از داخل و خارج از ایالات متحده شدیدا تحت فشار است تا درباره تصمیم احتمالی خود مبنی بر بازگشت به برجام پیشین بازنگری کند.

اسرائیل و اعراب نیز از مخالفان سرسخت بازگشت به برجام پیشین هستند.

روز گذشته وزیر خارجه عربستان رژیم ایران را عامل اصلی آشوب و نا امنی در خاورمیانه دانست.

رژیم هرگونه مذاکره مجدد بر سر برجام را رد کرده و خواهان بازگشت ایالات متحده به برجام پیشین است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید