19
جمعه, آوریل
جمعه 31 فروردين 1403 Friday 19 April 2024 10 شوال 1445

سعید مولایی برای ایرانی ها و انسانیت افتخار آفرید و رژیم ستیز خوی ایران را شرمنده ساخت

ایران

سعید مولایی با آمدن به اسرائیل و شرکت در مسابقات موسوم به گراندسلام در تل‌آویو برای ایران و ایرانیان افتخار آفرید و شهروندان اسرائیلی را بسیار خرسند ساخت و همچنین موجب سپاس و خرسندی متقابل ایرانی های اسرائیل شد زیرا سعید‌مولایی نشان داد که انسان است،ایرانی است و با هیچ کس ستیز ندارد و ایرانی اهل جنگ و نزاع نیست،ایران همزیستی می‌خواهد و همیاری و دوستی طلب می‌کند و این حکومت ایران است که همه چیز را از زاویه جنگ و خونریزی و ستیز و کشت و کشتار نگاه می کند.

 رژیم ایران با استناد به آن چه که حمایت از ملت مظلوم فلسطین می نامد رویارویی ورزشکاران اسرائیلی و ایرانی را در مسابقات بین المللی ممنوع می سازد.

ورزشکار ایرانی حق ندارد در یک رقابت بین المللی با ورزشکار اسرائیلی رویارو شود.

برای حکومتی که می‌گوید اسرائیل نامشروع است و تهدید می کند که اسرائیل را نابود خواهد کرد این مسابقه غیرقابل تحمل و غیرممکن است و این در حالی است که ورزشکار های فلسطینی با ورزشکاران اسرائیلی مسابقه می‌دهند و این در حالی است که حکومت ایران اسرائیل را شیطان کوچک اما ایالات متحده را شیطان بزرگ می‌خواند اما در مسابقات با آمریکا شرکت می‌کند و اما از حضور و رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی طفره می‌رود.

نه آنکه علنا به فدراسیون‌های ورزشی بگوید که ما اسرائیل را موجودیتی نامشروع می‌دانیم و بگوید که ما اسرائیل را می‌خواهیم نابود کنیم و چگونه است که شما از ما توقع دارید که با ورزشکاران اسرائیلی مسابقه بدهیم خیر این را حکومت ایران نمی گوید و شهامت بیان آن را ندارد و طفره می‌رود و ترفند بازی می‌کند و تقیه می کند و می گوید که ورزشکار ایرانی ناگهان بیمار می شود و ناگهان فشار خونش بالا می‌رود و ناگهان زانویش آسیب می‌بیند و انواع بهانه‌های دیگر و هنگامی که هیچ یک از این بهانه‌ها دیگر تاثیر پذیر نیست به ورزشکار خود دستور می‌دهد عمدا به رقیب پیشین ببازد تا ناچار نشود که در دور بعدی با یک ورزشکار اسرائیلی رویارو شود و شهامت این را ندارند و تقیه می‌کنند.

آنها این گستاخی و جرات و شهامت را ندارند که علناً به فدراسیون‌های جهانی بگویند که با اسرائیل بازی نمی کنند زیرا می دانند که اگر چنین بگویند از همه صحنه‌های ورزشی جهان به دور خواهند ماند و به ورزش ایران اجازه داده نخواهد شد که در مسابقات بین المللی شرکت کنند و این برای ورزش ایران و سلامت ایرانیان و عزت و افتخار این سرزمین ضربه بزرگی است.

حکومت حاضر نیست چنین بهایی را بپردازد.

آسانتر می تواند گواهی از دکتر بیاورد که بله ورزشکار ما مریض شده بود یا زانویش آسیب دیده بود یا بهانه‌های دیگر و در پایان امر وقتی که این ترفندها دیگر رنگ باخته است به ورزشکار خود دستور دهند که ببازد.

نمی‌توانند انکار کنند به خاطر آنکه تمام اسناد و فیلم‌های این امر وجود دارد که به سعید مولایی می‌گفتند بباز تا ناچار نشوی با ورزشکار اسرائیلی مسابقه بدهی.

اما سعید‌مولایی همه این تابوها را شکست اعلام کرد و اعلام کرد که از ستم حکومت خود به جان آمده است و دیگر حاضر به پذیرش این فشارها و این نا انسانی ها و این عملیات غیر اخلاقی نیست و می خواهد آزاد زندگی کند و توان خود را آزادانه در عرصه بین‌المللی مطرح سازد و برای خود و کشورش افتخار بیافریند.

اما حکومت ایران شایستگی چنین افتخاری را ندارد.

حکومت ایران با این شیوه می‌خواهد به فلسطینی‌ها بگوید که ما به خاطر شما حاضریم چنین مبلغ گزافی را بپردازیم.

حکومت ایران دلش برای فلسطینی‌ها نسوخته است اگر سوخته بود به جای آن که اسلحه به آنها بدهد کمک‌های مالی و انسان دوستانه در اختیار آنها می‌گذاشت.

آنها را تشویق می‌کرد که با اسرائیل وارد گفتگو های صلح شوند اما رژیم ایران می گوید صلح نکنید و را آشتی نجویید و به جنگ ادامه دهید و جهاد و شهادت را از یاد نبریم و این همه چرا به خاطر آنکه رژیم ایران می خواهد در منطقه مسلط شود و می‌خواهد بر کشورهای عرب و دنیای اسلام تسلط یابد و تصور می کند که فلسطینی ها می توانند به گوشت دم توپ مبدل شوند همانگونه که آمده است و مزدوران بسیاری را از برخی کشورهای شیعه نشین مانند: پاکستان- افغانستان -عراق و بقیه سرزمین‌های دیگر اجیر می کند و به سوریه می فرستد و به عراق اعزام می‌کند که بکشند و بجنگند و کشته شوند و بکوشند که هدف های حکومت ایران را و هدف های استعمار گونه این رژیم را پیش ببرند.

رئیس فدراسیون جودوی ایران ادعا می کند که سعید مولایی به وطن خود خیانت کرده است.

خیر به وطن خود خدمت می کند.

این شما هستید که به ایران و ایرانی خیانت کردید.

این شما هستید که تمدن و ورزش و افتخارات ایران را نادیده می گیرید و یا قربانی می کنید به خاطر پیشبرد هدف های ناپاک خود، به خاطر ستیز، به خاطر جنگ، به خاطر توسعه و اشغال و کلونیالیزم و امپریالیزم شما.

از دیدگاه ایرانی‌ها سعید مولایی نه فقط شایسته یک مدال نقره بلکه شایسته ۲ مدال طلا می باشد.

سعید‌مولایی اعلام داشت که او دوستی را می‌طلبد.

در حالی که حکومت او را از بازی با یک رقیب اسرائیلی منع کرده بود سعید مولایی به اسرائیل می آید و به تل آویو می آید در مسابقات بین‌المللی در این شهر شرکت می‌کند و مدال نقره می‌گیرد و دست همگان را می فشارد و به زبان عبری تشکر می‌کند: تو دا. تودا

این شرمندگی حکومت ایران است که به این درجه از پستی و ذلت رسیده که ورزشکاران یکی پس از دیگری سرزمین و وطن خود را ترک می گویند و به سرزمین های بیگانه می روند تا در آنجا بتوانند آزادانه به هنر و توانایی خود ادامه دهند و افتخار آفرین باشند و این نشان می‌دهد که رژیم نه فقط در اقتصاد شکست خورده،نه فقط در جنگ و ستیز هیچ دستاوردی به دست نیاورده بلکه در زمینه ورزش نیز با این مقررات ظالمانه می‌آید و می‌خواهد افتخارات را از ایرانیان سلب کند اما آنها زیر بار نمی روند و برای آنکه بتوانند به رشته خود ادامه دهند ناچار به ترک وطن خود می شوند.

رئیس فدراسیون جودو ایران در آن سالی که فدراسیون بین‌المللی جودو می‌خواهد رژیم ایران را اخراج کند می‌آید و التماس می‌کند و می‌گوید که این قانون کشور ماست و ما قانونمند هستیم و التماس می‌کند که اجازه دهند ورزشکاران ایرانی همچنان در صحنه ظاهر شوند و از مسابقه دادن با اسرائیلی‌ها معاف باشند.

حکومت ایران نمی داند که همیشه گفته شده که ورزش از سیاست جداست و حکومتی که نمی‌خواهد با یک کشور دیگر مسابقه دهد حق شرکت در بازی‌های بین‌المللی را ندارد.

حکومت ایران هنگامی که می‌گوید موجودیت اسرائیل نامشروع است تقیه می‌کند و تزویر به کار می‌برد و به دروغ‌پردازی متوسل می‌شود. چگونه است که حکومت ایران در سازمان ملل عضویت دارد اما کشور دیگری را که آن هم در سازمان ملل عضویت دارد نامشروع می‌داند؟! اگر آن نامشروع است سازمانی که شما عضو آن هستید نیز نامشروع است.

اسرائیل مورد قبول و شناسایی اکثر قریب به اتفاق کشورهای دنیا قرار گرفته است و شما که موجودیت تان در داخل ایران نامشروع است می‌آیید و موجودیت اسرائیل را نامشروع می خوانید.

آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو سعید مولایی را خائن می‌خواند اما خود او خائن به منافع و مصالح ملی ایران است.

رژیم ایران است که به منافع ایران و آبروی ایران در صحنه بین‌المللی خیانت میکند.

آیا تصور میکنید که ایرانی‌ها این نکات را نمی دانند؟

آیا بر این باور هستید که جهانیان از آن آگاهی ندارند؟

سعید مولایی شایسته چندین مدال طلا می باشد زیرا تابوها را شکست زیرا او نشان داد که ایرانی خواهان صلح و همزیستی است.

۴۲ سال حکومت ایران دائماً علیه اسرائیل تبلیغ می‌کند و زهر می باشد اما سعید مولایی با یک اقدام نشان داد که دوست ملت اسرائیل است و خواهان دوستی با همه کشورها و انسانهای جهان می باشد. سعید‌مولایی نماد راستین ملت ایران است و شما نیستید و شما ایرانی نیستید.

شما به عزت و افتخار ایران توجهی ندارید.

شما هدف های خود را دنبال می‌کنید و می‌خواهید منطقه را به جنگ بکشانید.

می‌خواهید با قربانی کردن ملت‌های منطقه به هدف ناپاک خود که همانا سیادت و آقایی بر جهان اسلام و کشورهای منطقه است دست یابید اما در همه چیز شکست خورده‌اید و در این هدف هم با شکست و ناکامی روبرو هستید.

سالها است که می جنگید و سال ها است که موشک تولید می کنید و سالهاست که در خاورمیانه خون می‌ریزد و بنشینید و حساب کنید و به ملت ایران پاسخ دهید که کدام دستاورد را داشته‌اید؟

در کدام کشور توانسته اید یار و یاوری برای ملت ایران به وجود آورید؟

شما در رسیدن به این هدف شکست خورده‌اید همانگونه که در حل مشکلات اقتصادی ایران ناکام مانده‌اید زیرا لیاقت و کفایت آن را ندارید آنچه می دانید نه سازندگی بلکه ویرانی و تخریب است و جزء این هنری ندارید و آمدن سعید ملایی به اسرائیل و شرکت در مسابقات بین المللی در تل آویو نشان دیگری از این شکست و اضمحلال حکومتی است که در هیچ چیز موفق نبوده است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید