25
پنج شنبه, آوریل
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 Thursday 25 April 2024 16 شوال 1445

ادامه داستان پروفسور نیل فرگوسن

جهان

حتما بخاطر دارید که دیروز گزارشی در این تارنما در باره پرفسور نیل فرگوسن چاپ شد تحت عنوان ؛


“این پیام آور آخر زمان کیست؟”
دیشب در برنامه تاکر کارلسن در کانال فاکس نیوز نکته جالبی‌ که جدیدا در باره این محقق کالج سلطنتی لندن پخش شد که ذکر آن در اینجا خالی‌ از لطف نیست.
جهت یاداوری به کوتاهی‌ ذکر می‌کنیم که این پروفسور مستقیما مسول پخش آمار احتمالی‌ مرگ و میر از بیماری کوید ۱۹ و طرح روش قرنطینه و بستن اقتصاد جهانی‌ است. البته ایشان بارها و در مورد بیماری های مختلف چنین هشدار ها و طرح های داده که در هر مورد با اغراق بیش از حد باعث ضرر های بیلیونی و کشتار بی‌ مورد میلیون ها حیوان زبان بسته بوده.
به هر دلیلی‌ که هست دولت های جهان و بخصوص دولت بریتانیا همواره گوش به فرمان این فرد و همکارانش بوده و هست.
از دستورات بنیاد تحقیقی و آمار گیری بیلوژیک پروفسور فرگوسن برای جلوگیری از گسترش کوید ۱۹ , بستن کامل مملکت، منع کامل رفت و آمد مردم، بستن ادارات و در واقع نابودی کامل اقتصاد میباشند.
حال جدیدا آشکار شده که خود این پروفسور در یک رابطه آشقانه با یک زن شوهر در میباشد و علیرغم تمام این هشدار ها که به دیگران میداده خود پروفسور هر روز با معشوق دیدار داشته.
بالاخره خود خیاط هم در کوزه میافتد و پروفسور هم مبتلا به بیماری کوید ۱۹ میشود، و در این دیدار های عاشقانه بیماری را به معشوق خود انتقال میدهد، از آنطرف هم معشوقه بیماری را به شوهر و فرزندان خود منتقل می‌کند.
در نهایت، طرفین مجبور به اقرار شده و دست ها رو میشود. حال ازدواج این معشوقه در چه حالی‌ است بین او و شوهرش میباشد، ولی‌ در پاسخ به این پرسش که پروفسور چرا تمام قوانین خود را شکست، نیل فرگوسن پاسخ میدهد که من فکر می‌کردم در باره من فرق می‌کند چون خیلی‌ مواظب بودم.
پروفسور فرگوسن اخیرا به دلیل این لغزش از شغل خود به عنوان رایزن دولت بریتانیا در مورد بیماری های سرایتی استعفا داد.
باز هم میشود گفت گفت که اقلاً وقتی‌ دستش رو شد کنار کشید، اگر این اتفاق در ایران بود مزدوران با کامل وقاحت تقصیر ها را گردن آمریکا می‌ انداختند و شاید چند ضربه شلاق هم نسیب معشوقه میکردند.
ما ایرانی ها هزاران شعر در این باره میتوآنیم ردیف کنیم از جمله؛
چو در خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
و یا
پدر عشق بسوزد که مرا رسوا کرد

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید