29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

آیا ترامپ دمکرات ها را دیوانه کرده؟

جهان

در زرنگی و تیزهوشی رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ که هیچ شکی‌ نیست. وی   یکی‌ از موفق ترین سرمایه داران و تاجران آمریکا بخصوص در زمینه زمین داری و خرید و فروش املاک است.

 

ترامپ این موفقیت را مدیون ۲ عامل میباشد، یک سرمایه اولیه که توسط پدر پولدارش به او داده شد و دوم استعداد ذاتی وی در مذاکرات تجاری و بستن قرار داد.

گرچه پیش از انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا دونالد ترامپ هرگز در سیاست و دولتمندی کوچکترین دستی‌ نداشت ولی‌ با زرنگی خاص خود موقعیت را مناسب دید تا پا در عرضه سیاست نیز بگذارد.

ترامپ توانست درانتخابات ۲۰۱۶ بر علیه هیلاری کلینتون برنده شود با وجود اینکه همه مفسران سیاسی و خبرگان رسانه ایی  هیلاری را برنده حتمی این انتخابات میخواندند.

دلیل این پیروزی ترامپ و محبوبیت بیشتر وی پس از انتخابت،  سادگی‌ لحن صحبت و رفتار وی میباشد.

ترامپ همچنین میداند که رمز پیروزی هر شرکت و یا دولتی جمع آوری   افراد نخبه و کارآمد بدور خود است و با اینکه سالهای نخست را با نفوذی های دمکرات و طرفداران اوباما و کلینتون ها در ستیز بود کم کم توانست با پاکسازی کارمندان دولتی حداقل اعضأ دور خود را وفادار و سالم نگاه دارد.

از طرفی‌ ترامپ زبان ساده مردم را میفهمد و خود صحبت می‌کند و از طرفی‌ میتواند با نیش های به جا و کشنده طرف مخالف را به عجز و لابه اندازد.

گرچه برخی‌ این را شایسته یک رئیس جمهور نمیدانند ولی‌ رمز پیروزی ترامپ در همین جا است که وی خارج از پروتوکل سیاسی عمل می‌کند و با تویت های مدام خود در برابر نشریات دروغ گو و کاذب میایستد.

از  آخرین شاهکار های ترامپ و وتیم انتخاباتی وی برگزاری یک تارنما به نام “حقیقت برتر از واقیعت” است.  این کلمات توسط جو بایدن نامزد انتخاباتی دمکرات ها در سال پیش در ایالت آیووا بکار گرفته شد. جو بایدن یا بقول ترامپ “جو خواب آلود” که با پیری و کم حافظه گی کمی‌ هم خرفت شده گفت ما حقیقت را به واقیعت ترجیح میدهیم. این گفتار باعث تمسخر بیشتر طرفداران ترامپ واقع شد و دونالد ترامپ با استفاده از آن تارنمای جدید احداث کرده که با درج گاف های روزانه بایدن وی را برای شرکت در انتخابات آخر امسال ناشایسته میداند.

از این خنده دار تر واکنش طرفداران جو بایدن و نشریات دمکرات است که بدون هیچ جستجو و یا تحقیق که وظیفه یک روزنامه نگار است برخی‌ ترامپ را جهت نشر دروغ نکوهش کرده ا‌ند و برخی‌ میپرسند که خوب چه اشکالی دارد که حقیقت را به واقعیت ترجیح داد، انگاری که این دو از هم مجزا هستند.

برای خندیدن بیشتر و دیدن ویدئو چند گافی از بایدن به تارنمای زیر رجوع کنید.

https://www.thetruthoverfacts.com

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید