26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

چین یا بریتانیا کدام موذی ترند.

جهان

در نشریه اینترنتی لاروش، یکی‌ از طرفداران پرو پا قرص دونالد ترامپ که از طرف دمکرات ها طبق معمول به راستگرایان افراطی متهم میشود مقاله جدیدی درج شده که شدیدا به رئیس جمهور آمریکا گوشزد می‌کند که بجای تحریم و بستن در های سیاسی با چین بهتر است که دور کشور بریتانیا را خطی‌ بکشد.

در دفاع از این پیشنهاد لاروش یادآور میشود که بریتانیا همواره از دمکرات ها پشتیبانی میکرده و در زمان اوباما، کلینتون و حتا بوش ها نیز این کشور همواره درسیستم سیاسی و اقتصادی جهانگرایان همراه و همگام بوده است.

لاروش یادآوری می‌کند که این بریتانیا بود که دوسیه دروغین روسی را چاپ و به خورد عوامل دمکرات داد و این بریتانیا است که مخالف سیاست اقتصادی طلا و طرفدار سیاست پول کاغذی با پشتوانه لندن میباشد.

همچنین این تارنما مینویسد که این بریتانیا بود که برگزار کننده کودتا بر علیه ترامپ بود و زمانی‌ که شکست خورد کوشش کرد تا چین را مقصر جلوه دهد. همچین در این تارنما آمده که این بریتانیا میباشد که خود را برای جنگ آماده می‌کند و آرزومند است که بین چین و آمریکا جنگی روی دهد تا بتواند از آب گل آلود ماهی‌ بگیرد.

لاروش پیشنهاد می‌کند که بهتر است ترامپ از در دوستی‌ با چین وارد گفتگو شود و دست جهانگرایان را رو کند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید