26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

حقیقت تعداد کشته شدگان بیماری کووید ۱۹ در چین

جهان

اخیرا شبکه ان تی دی که یک شبکه تلویزیونی خبری انگلیسی‌ زبان چینی‌ در آمریکا میباشد گزارشی افشاگرانه پخش کرد که حقایق درونی چین را برملا می‌کند.

 

این شبکه که بیشتر به اخبار چین میپردازد و ماموریت خود را افشای جنایات رژیم کمونیستی چین میداند در شهر نیویورک آمریکا و توسط طرفداران فرقه دینی بنام فلون گانگ در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد.  نام این شبکه برگرفته از سلسله تانگ نومیباشد که به نظر می‌رسد ضد سیستم کمونیست و خواهان بازگشت امپراتوری به چین هستند.

در ویدئو زیر، یکی‌ از خبرنگاران این شبکه با تظاهر به اینکه مامور ارشد حزب کمونیست میباشد، رئیس یک مرکز دفن در ووهان را به زیر سوال میکشد.

خبرنگار از وی میپرسد: در باره سنگینی‌ کار، آیا از پس آن بر میایید؟  اگر بیشتر کار بگیرید ....

رئیس مرکز دفن: ما زیر فشار زیاد هستیم رئیس ، حقیقت را میخواهید یا دروغ ؟

خبرنگار: البته که حقیقت

رئیس مرکز دفن: حقیقت ، من به شما میگم رئیس، من که دارم از پا می‌ افتم

خبرنگار: خوب ...

رئیس مرکز دفن: ما را فراموش کرده‌اید این روز ها ما ۴ تا ۵ برابر معمول جسد میسوزانیم هر روز.

خبر نگار سپس با پخش یک فیلمبرداری محرمانه توضیح میدهد که این گفتگو با رئیس یک مرکز دفن بود و صدا ها جهت حفظ امنیت افراد تغییر داده شده.

به قول دولت چین تعداد کشته شدگان از این بیماری به حداکثر۱۲۷ درسوم فوریه رسید و اکنون بسیار پائین است، ولی‌ به گفته این رئیس مرکز دفن در ووهان این حقیقت ندارد.

خبرنگار گفتگو را ادامه میدهد؛

خبرنگار:  حتما، ادامه بده.

رئیس مرکز دفن: من دیروز ۱۲۷ جسد دریافت کردم که ۱۱ تا از آنها را سوزاندم. تعداد واقعئ آنها که مبتلا به سینه پهلو بودند فقط ۸ تا بود. و ۴۸ تا مرگ مشکوک به کووید ۱۹، من گواهینامه مرگ آنها را در دست دارم.

خبرنگار ادامه میدهد که به نظر می‌رسد فقط ۶ درصد مرگ های حاصل از کورونا زیر لیست حقیقی‌ این بیماری درج میشوند. اگر چنین حساب کنیم اوزانه بیش از ۱۴ هزار نفر به دلیل بیماری کورونا میمیرند. برخی‌ حتا به بیمارستان نرسیده میمیرند.

جبرنگار به گفتگو با رئیس مرکز دفن ادامه میدهد.

خبرنگار: برخی‌ در خیابان افتادند و حتا به بیمارستان هم نرسیدند. این درست است؟

۳۸ در صد از بیمارستان منتقل شدند و ۶۱ در صد در خانه مرده بودند. تا چند روز پیش اوضاع خیلی‌ بد بود. تصور کنید، بیش از ۶۰ در صد در خانه مرده ا‌ند.

خبرنگار میگوید که رئیس مرکز دفن به وی گفته که طبق دستور از زمان رسیدن جسد فقط یک ساعت و نیم وقت دارند که جسد را بسوزانند ولی‌ تعداد اجساد آنچنان زیاد است که این امکان پذیر نیست.

خبرنگار سپس میپرسد: من به شما میگم که دیروز تعداد زیاد نبود و تعداد در حال بالا رفتن است برای همین زنگ زدم بپرسم هنوز قادر به کار هستید؟

رئیس مرکز دفن: من دیگر تحمل ندارم، دیروز به رئیس کل گفتم من دارم دیوانه میشم و ممکن است خودم را از ساختمان به بیرون پرت کنم. بهش گفتم دیگر نمیتوانم کارم را تمام کنم.  این کارمندان بی‌مرام  در ووهان به شهر را به گند کشیده ا‌ند. اگر همیشه اینجوری کار میکنند نمیدانم چه خواهد شد.

در پایان خبرنگار میگوید که هر کسی‌ در چین ضد دروغ های رژیم چین حرف بزند تنبیه میشود و تاکنون چند دکتر و خبرنگار ناپدید و کشته شده ا‌ند.

 

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید