25
پنج شنبه, آوریل
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 Thursday 25 April 2024 16 شوال 1445

بیدار شدن سران کشورهای آفریقا، عقب ماندگی کشور های مسلمان

جهان

تا چندی پیش آفریقا سمبل فقر، گرسنگی و بیماری بود. هرچه بدبختی بود بر سر این قاره سیاه میامد.

 

این در حالی‌ بود که افریقا یکی‌ از غنی ترین و ثروتمند ترین قاره های کره زمین است.

دلیل این تضاد در ۲ عنصر خلاصه میشود، ثروت طبیعی بسیار و سیاستمداران  دزد و وطن فروش.

این قاره که گهواره تکامل بشریت نامیده میشود از انواع منابع معدنی، طبیعی سرشار میباشد و همین نیز سرچشمه بخت بد ساکنان آفریقا بوده و هست. برای قاره ایی که میتواند تمام جهان را خوراک دهد و سبد خوراک جهان نیز نامیده شده، مردم افریقا با گرسنگی ، خشکسالی و آفت دست و پنجه نرم میکنند و منابع معدنی آنها مانند طلا  و الماس به غارت میرود. برده داری کهن که توسط اعراب پایه گزاری شد و در زمان اسلام گسترش یافت و تا قاره نو، آمریکا نیز رسید هنوز در این مکان در زمین ادامه دارد و عاملان آن جهانگرا یان حریص مانند مسلمانان از طرفی‌ سنگ طرفداری از بیچارگان جهان را به سینه میزنند و از طرفی‌ به غارت اموال آنها میپردازند.

قاره آفریقا در حال دگرگونی است.

اخیرا دو کشور افریقأیی تانزانیا و غنا به خود تکانی داده و در حال گسستن زنجیرهای بردگی هستند.

چندی پیش رئیس جمهور تانزانیا در سفر خود به فرانسه در کنار رئیس جمهور فرانسه مکرون ایستاد و به مردم جهان اعلام کرد که مردم وی دیگر حاضر به بردگی و سکوت نیستند.

وی از لوازم بهداشتی صادر شده از چین نام برد که آنچنان پر نقض و بی‌ فایده هستند که در آزمایشگاه از وجود بیماری کورونا در بز ها و حتا میوه پاپای گزارش  داده ا‌ند. وی اعلام کرد که دیگر حاضر نیست از چین و دیگر کشورهای غارت گر جنس های بنجل خریداری کند و ثروت مردم کشورش را به باد دهد.

پس از وی نوبت  رئیس جمهور تانزانیا بود که اعلام کرد دیگر آماده نیست که دست گدایی به سمت سازمان جهانی‌ پول و امداد دراز کند و مردم کنونی و آیندگان این کشور را در عمق بردگی برد.

وی گفت کمک خارجیان فقط منجر به بدبختی هم میهنانش میشود و مردمش آگاه و بیدارند و نباید آزادی و استقلال خود را به جهانگرایان بفروشند.

این دو رهبر آگاه آفریقا اکنون پرچمداران بیداری آفریقا و شاید کشور های جهان سوم در سرتاسر کره زمین هستند.

باشد که روزی هم،  میهن نگونبخت ما با شکستن زنجیر های اسلام اشغالگر آزادی خود را به دست آورد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید