28
پنج شنبه, مارس
پنجشنبه 9 فروردين 1403 Thursday 28 March 2024 18 رمضان 1445

کرونا

جهان

یک مقام سازمان بهداشت جهانی گفت: هیچ کشوری در برابر آلودگی به ویروس کرونا ایمن نیست و در نتیجه تلاش‌ها برای مبارزه با آن نباید به این زودی متوقف شود.

 

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام سازمان بهداشت جهانی روز سه‌شنبه اعلام کرد هنوز تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا در منطقه آسیا و اقیانوس آرام فاصله زیادی وجود دارد.

این مقام سازمان بهداشت جهانی گفت اقدامات فعلی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فرصتی زمانی را به هر کشوری می‌دهد تا آماده گسترش این بیماری در مقیاس وسیعی در سطح جامعه باشد.

وی گفت این یک مبارزه درازمدت است و لازم است تا هر کشوری خود را برای ابتلای جامعه در مقیاس وسیع آماده کند. این مقام سازمان بهداشت جهانی یادآور شد هیچ کشوری در برابر آلودگی به ویروس کرونا ایمن نیست و در نتیجه تلاش‌ها برای مبارزه با آن نباید به این زودی متوقف شود.

اولین مورد ابتلا به ویروس جدید کووید-۱۹ ابتدا در اواخرسال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین شناسایی شد و اکنون به ۲۰۰ کشور و منطقه سرایت پیدا کرده است. شمار مبتلایان در سراسر دنیا به این بیماری از ۷۷۰ هزار نفر فراتر رفته است. در حال حاضر آمریکا، ایتالیا و اسپانیا بیشترین تعداد مبتلایان به این بیماری را دارند.

در حال حاضر شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان به ۷۸۵ هزار و ۷۷۷ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۷ هزار و ۸۱۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید